1.с.171-172 прочитати і
записати 12 питань до прочитаного і дати відповіді. Читати вірші Поля Верлена в
підручнику.
18.03
2.с.177-180 прочитати і
скласти 12 тестових завдань.
01.04
Громадянська освіта
1.Параграф 4 ,с.142
прочитати і виписати терміни.
18.03
2.Параграф 5 скласти 12
питань.
19.03
4. Скласти 12 тестових
завдань по параграфам 5 і 4.
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Зміст навчального матеріалу
|
Термін виконання
|
1.
|
08.04
|
Письмовий аналіз поезій
|
Проаналізувати вірш(на вибір) П.Верлена або А.Рембо за
такими розділами:
-назва вірша,автор;
-тема вірша;
-яким настроєм проникнутий вірш;
-ідея твору;
-приклади засобів художньої виразності.
|
До 15.04
|
2.
|
15.04
|
Зміна в драматургії на межі 19-20 ст.
|
С.181-184 прочитати.
|
До 22.04
|
3.
|
22.04
|
М.Метерлінк «Синій птах»
|
Прочитати твір.
|
До 29.04
|
Дата
|
Тема
|
Зміст
|
Термін
|
29.04
|
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених
зв'язків у драмі-феєрії «Блакитний птах»
|
С.186-190 прочитати та дати відповідь на питання:
Які ознаки п'єси-феєрії є у творі «Блакитний птах»?
|
06.05
|
06.05
|
Контрольна робота.
|
Скласти 12 тестових завдань на основі матеріалу
підручника с.186-190 , відмічаючи правильну відповідь умовною позначкою
|
13.05
|
13.05
|
Пауло Коельйо «Алхімік»
|
С.197-198,відповісти на питання:
Чому роман «Алхімік» є притчею?
|
20.05
|
20.05
|
Система образів
|
С.199-200 прочитати і законспектувати.
|
27.05
|
|